Сервісне обслуговування

Комплексне сервісне обслуговування, яке забезпечується спеціалістами сервісної служби компанії СІГМА ІНЖИНІРИНГ, включає:

  • Постачання та монтаж одного комплекту основних комплектуючих.
  • Обстеження та сервісне обслуговування всіх електричних, механічних та пневматичних компонентів систем.
  • Обстеження ущільнень та системи вивантаження пилу.
  • Усі налаштування, змащення та перевірку основних компонентів системи, необхідних для її оптимальної та коректної роботи відповідно до регламенту.
  • Монтаж запасних комплектуючих (у разі потреби).
  • Виїзд інженера СІГМА ІНЖИНІРИНГ
    • 1 раз на рік або відповідно до кількості тисяч годин роботи обладнання для проведення технічного обслуговування.
    • 1 раз на півроку для проведення діагностики системи.
    • 3 рази на рік для проведення позапланової діагностики системи та аварійного ремонту.
  • Проведення навчання та надання технічних консультацій для персоналу Замовника.

Наша компанія наполегливо рекомендує проводити сервісне обслуговування тільки сертифікованими Сервіс-Інженерами, експлуатувати обладнання у належних умовах і встановлювати тільки оригінальні запасні частини. Впровадження на практиці зазначених рекомендацій є запорукою тривалої та надійної роботи обладнання, а також впливає на виконання гарантійних зобов’язань.